تردمیل تاپ شیپ 6550، تردمیل خانگی چند کاره ساخت کشور چین که با قدرت موتور 2.5 اسب بخار و ابعاد تسمه 51×140 سانتی متر که فضای مناسبی برای دویدن فراهم می کند تا وزن 130 کیلوگرم را متحمل می شود. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 15 درجه قابل تنظیم است.حداکثر سرعت ورزشکار بر روی این تردمیل به 18 کیلومتر در ساعت می رسد.

دکمه تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف که از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران پیشگیری می کند، ضربه گیر SDS که از مفاصل، عضلات و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، 5 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 4 برنامه دستی، 2 عدد دمبل 1.5 کیلوگرمی، 2 عدد دمبل 2 کیلوگرمی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم گردش خون را در بدن سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود و همچنین خستگی پس از ورزش را از بین می برد، کش ایروبیک، تخته شنا، پایه دراز و نشست برای انجام حرکات تکمیلی، قابلیت پخش موسیقی توسط USB و mp3، اسپیکر، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از امکانات این تردمیل به شمار می آید.

این دستگاه با ابعاد 136×89×189 سانتی متر و وزن 100 کیلوگرم قابلیت تاشوندگی دارد و نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. با این کار حدود 70 درصد از حجم تردمیل کاسته می شود. مانیتور LCD آن سرعت، مدت تمرین، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب را نشان می دهد. تردمیل تاپ شیپ 6550 شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.