تردمیل تاپ شیپ 8898M ، تردمیل خانگی چند کاره که در شرکت Top shape چین ساخته می شود. این دستگاه با قدرت موتور 3 اسب بخار، ابعاد تسمه 51×145 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند و ضخامت تسمه 1.8 تا وزن 140 کیلوگرم را متحمل می شود. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه تا 15 درصد قابل تنظیم می باشد و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 20 کیلومتر در ساعت می رسد.

کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، انتقال نیرو توسط تسمه، ویبراتور که با وجود چربی های متراکم موجب تسریع گردش خون شده و چربی سوزی را افزایش می دهد، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، 5 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 4 برنامه دستی، دارا بودن یونیزاسیون هوا که دما را برای ورزشکار متعادل می کند، قابلیت پخش فایل MP3، اسپیکر، تخته زیر تسمه متحرک MDF با تراکم بالا و قابلیت های ارتجاعی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، قفل کودک و چرخ جهت حمل آسان از دیگر امکانات این تردمیل به شمار می آید.

این دستگاه با ابعاد 198×88×36.5 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور LCD این دستگاه مدت تمرین، سرعت، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، نمودار برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. این دستگاه شامل 1 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.